160% αύξηση επισκεψιμότητας στα ελληνικά τουριστικά site

160% αύξηση επισκεψιμότητας στα ελληνικά τουριστικά site
(Πηγή: http://www.traveltimes.gr/?cat_id=24&article_id=11959)
«Οι ηλεκτρονικοί προορισμοί που δείχνουν αυξημένη επισκεψιμότητα είναι η Σκιάθος, η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Κρήτη...»
Να και μία καλή είδηση θα πει κάποιος, και καταρχήν θα συμφωνήσω μαζί του.
Σε μία δεύτερη ανάγνωση όμως, γιατί ακριβώς πρέπει να χαρούμε;
Αυτό που δεν λέει το άρθρο, και αυτό που δεν ξέρει κανείς, γιατί κανείς δεν ασχολείται με τέτοια ερωτήματα στην Ελλάδα, είναι τα παρακάτω:
•    Πόσοι από τους επισκέπτες αυτούς, βρήκαν πράγματι αυτό που αναζητούσαν;
•    Τι βαθμό ικανοποίησης έχουν από τις υπηρεσίες που βρήκαν στις ιστοσελίδες που επισκέφτηκαν;
•    Σε ποιο βαθμό αυτοί οι επισκέπτες «έκλεισαν» τελικά online τις διακοπές τους στις ιστοσελίδες που επισκέφτηκαν;
•    Πόσο έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των ανθρώπων που «κλείνουν» τις διακοπές τους online, παρακάμπτοντας τα τουριστικά γραφεία και τα παραδοσιακά κανάλια διανομής;

Αν εξετάσουμε την πολύ χαμηλή ποιότητα των ιστοσελίδων των προορισμών αυτών και την ανυπαρξία υπηρεσιών αλληλεπίδρασης και online συνδιαλλαγής τότε πόσοι άνθρωποι μπορεί πράγματι να βρήκαν αυτό που έψαχναν;
Τι βαθμό ικανοποίησης να είχαν οι άνθρωποι αυτοί όταν τελικά δεν βρήκαν αυτό που έψαχναν;
Υπάρχει περίπτωση να «έκλεισαν» τις διακοπές τους Online; Και αν ναι, από πού;
Το μόνο που μπορεί να απαντηθεί με σιγουριά είναι ότι τα τελευταία χρόνια αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των ανθρώπων που παρακάμπτουν τα τουριστικά γραφεία. Αυτοί οι πελάτες ενδιαφέρουν την τουριστική μας βιομηχανία; Τι κάνουμε για να πάρουμε μερίδιο αυτής της αγοράς; Πως αναπροσαρμόζουμε τις παροχές μας στις απαιτήσεις τους;

«Μα εγώ έχω site παιδάκι μου. Έχω δύο site, ένα στο δήμο και ένα αλλού. Έχω και e-mail»
Αυτή ήταν η απάντηση μίας γνωστής μου στην παράθεση αντίστοιχων ερωτημάτων από μέρους μου σε μία κουβέντα που είχαμε πριν μερικούς μήνες.
Προσπάθησα να της εξηγήσω, αλλά ήταν αδύνατον. Δεν μπορούσαμε να συνεννοηθούμε.

Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει άμεσα να καταλάβει ότι to e-mail είναι τόξο, όταν οι άλλοι έχουν οπλοπολυβόλα.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ακομα δεν εχουμε βρει τι πρεπει να κανουμε για να μη βρωμαει η Παπαδιαμαντη,πως λοιπον θα καταλαβουμε τις δυνατοτητες που μας δινει το internet?

Δημοφιλείς αναρτήσεις